[O2] Ciśnienie w kołach

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • karlos78
    Classic
    • 2014
    • 4

    [O2] Ciśnienie w kołach

    z testem podczas jazdy może być ciężko- laptop do bani (bateria)


    a co włącza wentylatory w ogóle??? a czy może być uwalony czujnik na chłodnicy?? czy może ten 4 pinowy który daje sygnał na zegary i do kompa- chociaż ten jest nowy ale zmierzę opór na tym od chłodnicy i na tym od termostatu


    Jeszcze czytałem o skrzynce koło chłodnicy gdzie są przekaźniki od wentylatorów i potrafią być zaśniedziałe
  • pTb
    Classic
    • 2012
    • 22

    #2
    [O2] Ciśnienie w kołach

    Witam wszystkich. Poprzedniego weekendu poszerzyłem grono posiadaczy Octavii 2.
    I oczywiście w pierwszym poście przychodzi mi zwrócić się do Was z pytaniem

    Zaznaczę, że szukałem odpowiedzi na forum ale nie znalazłem.

    Otóż samochód zakupiłem z kompletem zimówek a więc czas naglił, aby się przesiąść na lato.
    Dokonałem zakupu felg i opon. Będąc na miejscu zwróciłem uwagę na niski poziom ciśnienia w PP. Podpompowano książkowo i byłoby ok gdyby nie fakt, że zapaliła się ikonka od ciśnienia opon. Ale za 3 h miałem mieć zakładane lato więc myślę - sprawdzimy ją po zdjęciu.

    Lato założone a kontrolka nie gaśnie. I teraz moje wątpliwości.

    1) Czy nieoryginalne koła (zimówki były na felach Skody) mogą mieć znaczenie ? Bo jeśli dobrze wyczytałem gdzieś to nie powinno tak być bo jest to liczone ze średnicy koła.
    2) Czy ta kontrolka odpowiada tylko za pomiar ciśnienia czy może to być inna wada?
    3) Czy z poziomu komputera jestem w stanie to skasować a jeśli tak to czy warto skasować i zobaczyć co będzie się działo dalej ?

    Niestety książkę posiadam tylko w języku FR a na PL muszę poczekać do piątku.

    PS przy okazji - czy jest możliwe stwierdzenie wymiany paska rozrządu ?
    Auto ma 260 tyś (z francji przyjechało przy stanie 250k 08.2011) i komis twierdzi, że właściciel serwisował auto w ASO przez rok czasu od momentu sprowadzenia. Historia ASO potwierdza pewne czynności (wymiana koła zamachowego) ale nie potwierdza rozrządu, zaś książka posiada tylko wpisy z Francji. Facet w ASO powiedział mi, że jeśli ktoś kupuje za ciężkie pieniądze chlapacze u nich to nie wyobraża sobie, żeby nie zadbał o coś takiego jak rozrząd jednakże na papierze tego nie ma.

    Dziękuję z góry za pomoc forumowiczom i pozdrawiam,

    Olo
    pozdrawiam,
    Olo

    Komentarz

    • kbjanek
      Rider
      • 2009
      • 381

      #3
      witaj,
      przekrec kluczyk na pozycje 1, zapalaja sie lampki, nie uruchamia sie rozrusznik,
      wciskasz przycisk na srodkowym panelu kolo esp z narysowana opona na 2-4 sekund,
      kontrolka kolo zegarow gasnie, a ty masz zaprogramowany obwod kolo,
      pozdrawiam

      Komentarz

      • pTb
        Classic
        • 2012
        • 22

        #4
        Dzięki za odpowiedź. Obaczę jak to się sprawdzi już jutro.

        [ Dodano: Czw 03 Maj, 12 22:35 ]
        zadziałało dziękuję
        podejrzewam w takim razie, że po dopompowaniu jedej z zimówek wtedy system zdurniał bo uznał, że kapeć to norma
        pozdrawiam,
        Olo

        Komentarz

        Pracuję...